OpenGL 3.3
JOHN_FERGE 2007.02.13. 13:13
Megérkezett a legújabb OpenGL meghajtó! Mivel Unreal Tournament-hez már évek óta nem fejlesztenek és adnak ki semmi hivatalos dolgot, ezért a scene-nek kell lépni az ügyben. Kedvenc alternatív megoldásunk az OpenGL terén egy új verziószámhoz a 3.3-hoz ért. A meghajtó egy kis kód-finomítgatáson esett túl és egy változó új értéket kapott benne DetailMax=2. Ha ezt 2-es értékre állítjuk, akkor bár nem minden konfiguráción, de nagy általánosságban sebességnövekedést érünk el vele a detail texture alkalmazása során.
Mindazonáltal ez az új verzió még problémákat okozhat online játék esetén. Ugyanis könnyen előfordulhat, hogy az anticheat megoldások ledobálnak majd az új verziójú OpenGL megjelenítő miatt. Meg kell várni, míg ezek a rendszerek is frissülnek...
OpenGLDrv.dll for Win32/x86: utglr33.zip (49 KB)
Source code: utglr33src.zip (117 KB)
|