.:Hrek : j OpenGL megjelent UT-hez! |
j OpenGL megjelent UT-hez!
']['.']['.JOHN_FERGE 2006.01.28. 17:50
A Voodoo korszaknak vge, s a TNT krtyk felett is mr rg elszaladt az id. Az Epic is egyre inkbb j engine-je s jtkai fel helyezte a hangslyt, nem jttek j frisstsek az Unreal Tournament-hez. j videkrtya-genercik s friss VGA driverek viszont igen. Ezek azonban nem frtek ssze az UT rgi D3D meghajtival - ez legfeltnbben az alacson fps-rtkekkel volt tettenrhet - hiba az egyre nagyobb teljestmny videkrtyk. Az eredeti OpenGL meghajt pedig kiforratlan volt.
Szerencsre lteznek nem hivatalos OpenGL megjelentk UT-hez, melyek alternatv megoldst jelentenek az elavult hivatalos vltozatokhoz kpest. Az OpenGL megjelent mr szmos vltozaton van tl, s eredeti verzihoz kpest olyan „extrkat” is tud, mint pl. S3TC, Trueform stb. mindezt magas fps rtkekkel! A legfrissebb OpenGL verzi mr 2 hete elrhet s SSE2 optimalizcit tartlamaz.
Ennek az alternatv OpenGLDrv-nek van egy alternatvja: a D3D8Drv! A D3D8Drv fejlesztse ksbb kezddtt, s mg nem nem nevezhet olyan kiforrottnak DetailTexture, HighDetailActors, tkrk s a HUD tltszsga sajna mg nem mkdik, de ez nem tl zavar. De legalbb olyan j (ha nem jobb) fps rtkeket produkl, mint az OpenGL megjelents!
Letltsek:
|